Söndagsprojekt!

söndag 12 december 2010

Ja, det säger i alla fall min man att det varit. Det tog ett tag att knåpa ihop det här kortet för mig, eftersom det var första gången jag provat den här tutorialen.
Och det är p.g.a Cards of Marias utmaning idag som jag har fått stifta bekantskap med det här fantastiska kortet.
Det jag har gjort är inte menat som ett julkort, utan jag tänker spara det till ett senare tillfälle.
Eftersom det ville spreta iväg och "ploppa upp", har jag gjort en hel framsida och inte bara ett band runt.






Tyvärr tycker jag inte bilderna gör kortet rättvisa, färgerna blir inte riktigt bra. Jag har nog för dålig foto utrustning.
Papperen är Maja Designs - "Ska vi ta en fika".
Till vänster på insidan har jag lämnat plats, så att jag senare ska kunna placera en hälsning, eller något annat beroende på vem som ska få kortet så småningom. Kanske något på framsidan också.
Och det finns ju gott om plats inuti dessutom.



Här har jag försökt vika ut det lite mer.


Punch - Martha Stewart
Hörnstämpel - Panduro
Jag tänker anmäla kortet till Cute Card Thursday där man vill se lite "Floral Frenzy".
Nu väntar en ny vecka, och det är mindre än två veckor kvar till jul. Jag får snart lägga på ett kål om allt ska hinnas med.
God Natt på er!
Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net



2 kommentarer:

bili sa...

Va´snygg den blev :) Maja´s papper är för söta.

Vanja sa...

Beautiful project! the image is adorable.
Thank you for joining us at CCT! :)

Hugs, Vanja

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS