Julklappsetikett med foto

måndag 20 december 2010

Hej, och kul att du är här igen och ser vad jag håller på med.
Och det är Cards of Maria som håller mig sysselsatt.
Idag är det en julklappsetikett med foto som ska göras,
och här är en liten present, med etikett och foto på en liten kille som provsmakar första snön.
Det här ska hans mamma få. Dom kanske kan tända ljuset när det är dags att läsa en saga.




Stämlarna som jag använt till etiketten kommer från flera olika ställen, som Reprint, Inkido och Panduro.
Snöstjärnestans från Martha Stewart, och stämpeln till ljuset är från The Greeting Farm.
Den har jag färglagt med distresser och Stickles.
Jag har skrivit en liten julhälsning på baksidan av etiketten.
Ha en bra dag, Kram, Birgit.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net

1 kommentar:

Nita sa...

så fin och stilren etikett. Kul att se fler etiketter med foto;)
kram Nita
medlem i Cards of Maria´s A-team

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS