En Stjärna & lite annat

tisdag 14 december 2010

Hej igen! Idag har jag mycket som jag tänkt visa för er, så det blir mycket fotografier, och inte så mycket text.
Först av allt har jag gjort en stjärna till Cards of Maria´s utmaning - en stjärna som man kan hänga i fönstret.
Jag följde den här tutorialen, den verkade vara användbar och rolig.
Det går att göra den i vilken storlek som helst, men jag hade inte så mycket tunt papper, så den fick faktiskt bli lite mindre.
Men det går att hänga den i fönstret, eller i granen, eller någon annanstans om man vill.





Hos allsorts challenge efterfrågar dom - Last minute project, och det här känns som ett riktigt julpyssel, kul!
---------------------------------------------
Sedan vill jag visa ett par julkort innan jag ska skicka iväg dom.
Först det här med dom söta mössen:





Det där var insidan, och jag ska delta i utmaningen hos
 Stamp with fun -Christmas, med det här kortet.
-----------------------------------------
 Sedan kommer ett julkort i lite otraditionella färger, men som jag själv tycker mycket om:



Det var allt för idag, nu ska jag bara posta mina första kort som ska iväg imorgon.
Dom som ska färdes ett stycke kanske tar längre tid att komma fram, vad vet jag.
Jag gör precis som Leanne vill i kommentaren nedan,
och anmäler inlägget till Top Tip Tuesday - Christmas Inspiration.
Hej Då, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

4 kommentarer:

Leanne sa...

WOW these are gorgeous!

This would be a fabulous entry into the Top Tip Tuesday Christmas Inspired challenge this week - you can enter as many times as you like!

Hope to see you there! Leanne xx

Sonja sa...

Stjärnan blev jätte fin!
Må gott
Sonja DT CofM

Anonym sa...

Jättefin stjärna

Emma (metalicbutterfly) sa...

Simply beautiful!

Thanks for playing at Allsorts this week

Emma xxx

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS