Ängelkort

lördag 11 december 2010

Hej, och välkommen tillbaka här på min blogg!
Den här gången har jag använt mig av skissen hos Everybody-Art-Challenge  när jag har gjort mitt kort med änglar, guld och spets, till dagens utmaning hos Cards of Maria.




Jag har använt mig av papper från Crafty Individuals. Background Papers `Book 2´ (Christmas)
Där fanns flera fina papper med änglar på som jag ville använda.




Ängel bilden kommer från Inkido tror jag, men är inte riktigt säker.
Hos Inkido har man just nu en Blog Candy, med chans att vinna en present till Jul med deras produkter. Candyn håller på till 17 Dec.
Här ser ni insidan, där samma ängla papper återkommer.



Hoppas ni alla får en mysig Lördag kväll, själv ska jag nog dricka glögg. Mums!
Kram, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

Sonja sa...

Jätte Fina kort!
Må gott
Sonja DT CofM

♥ Doreen ♥ sa...

Tolle Karte.
Vielen Dank für deine Teilnahme bei EAC.
Liebe Grüße Doreen
EAC-Team

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS