Mellandagsrea

torsdag 30 december 2010

Hej alla! Och speciellt Betty Wright som har blivit min andra följare av bloggen.
Har ni varit på mellandagsrea ännu?
Själv har jag inte haft möjlighet än,
men planerar ett butiksrace i mitten av Januari, ha,ha...
Min vänliga granne (Tack Jaana!) gav mig ett par stämplar som hon ändå inte tänkte använda.
Dom hade följt med en pysseltidning som hon fått.
Jag provade alla med en gång, och här är kortet där jag använt mig av skissen hos Friday Sketchers.





Jag har använt mig av:
Papper - Graphic 45 "Le Romantic Collection" Daydreams
Grön och svart CS
Dekorations "tårtpapper"
Färger - Distresser
Genomskinliga Stenar/pärlor
Gröna "lurviga" snören från Panduro
Blad av okänt ursprung...


...och blomman har jag gjort själv genom att riva en tygremsa från en gammal blus.
Vridit, snurrat och sedan format den till en blomma.


Som vanligt tycker jag det är roligt att visa insidan också.
Just nu har Inkido en Happy New Year Blog Candy som pågår t.o.m. 9:e Januari,
passa på och anmäl dig.

Ha nu en riktigt bra dag,
och så vill jag passa på att önska alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!
Kram, Birgit.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net




2 kommentarer:

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

What a wonderful sweet card!
I love what you came up with using my sketch.
Thank you for joining.
Happy New Year
Claudia

BrossArtAddiction sa...

Love the image you used...never seen them before! Your card is adorable!

Happy New Year!!

Tracey xx :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS