Glitter och bling, på Lucia dagen.

måndag 13 december 2010

Hej där, idag har jag gjort ett kort för Cards of Marias utmaning - "Glitter och Bling",
Jag ville så gärna använda stämpeln med den söta kaninen, eller i det här fallet är det nog absolut en Julhare.
Bakgrunden är bara ett vanligt blankt omslagspapper. Och sedan har jag slösat med Stickles, i Guld, Rött, Star Dust, Diamond och Crystal.



Hare/Kanin stämpel - Stampavie
Snöflinga stämpel - Inkido
Här är en närbild på Julharen som jag målat med Distresser.




T.o.m. öronen är gulliga...




Det silvriga blinget har jag köpt på Rusta. Det är en hel slinga som jag klippt sönder.
Jag hoppas att alla har fått besök av, eller sett någon Lucia idag. Själv tittade jag på TV:s Lucia i morse, och i kväll ska vi till kyrkan och se henne "live". Den perfekta lokalen för riktig julstämning.
Trevlig Lucia!
Kram, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

dstandard sa...

The image is adorable and your coloring is perfect! Awesome card! Thanks for playing at The Sweet Stop

Kelly Schelske sa...

Super sweet! Thanks for playing along with us at The Sweet Stop!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS